dashboard

Sunday 2 October 2011

SELAMAT DATANG...^_^

Hai... Nama saya Siti Shazwani... Selamat datang ke blog saya... Thanks for visiting my blog.. ^_^ Saya baru mempunyai sebuah blog yang direka oleh kakak saya yang lebih dikenali sebagai Tiq Hashim... Jika ingin mengnalinya lebih lanjut, silalah ke tiqwrites.blogspot.com. Dia mempunyai pelbagai blog lagi tapi saya hanya tahu tiqwrites.blogspot.com sahaja.... Saya akan memberitahu serba sedikit tentang saya dan kehidupan saya...


My name is Siti Shazwani.
I have 4 siblings all together... My sister, My brother, Me and My younger sister.
I am still in primary school at Sekolah Kebangsaan Section 24, Shah Alam and will go to secondary school next year...
My lovely mother name is Faridah and my lovely father name is Nor Hashim.
I like something that is colourful and bright like rainbow...^_^

I like cute animals too... Like rabbits and kittens.... ;)

So Cute!!!
I dislike something like dark and something like strange....
Oh... I don't want to think about it...
Jadi itulah serba sedikit tentang saya....
And one more thing... 
Jangan lupa follow saya tau.. ;)

No comments:

Post a Comment